12028 Spring Cypress Rd
Tomball, TX 77377

Mon: 7:00AM - 6:00PM

Tue: 7:00AM - 8:30PM

Wed - Fri: 7:00AM - 6:00PM

Sat: 8:00AM - 2:00PM

Sun: Closed

97.2% would refer friends and family to us

5 stars Verified customer

The services was outstanding. They had my truck ready within a couple of hours. They even honored my coupon with no problems.

Accurate Auto Center replied:

We are glad to hear of your outstanding experience. For 35+ years we have strived to provide great automotive repair & service. Please let us know how we can improve on "Greetings and Follow up on your other Services.

Cyndi & the Accurate Team

1 stars Verified customer

Terrible experience. Truck was not done when they said it would be done. They did not address part of what needed to be repaired and when they told me what the problem was and repaired it that was not what was wrong so I paid for a repair that I did not need and I still have the same problem. Typical mechanic shop. I wouldn't send anyone there

Accurate Auto Center replied:

Mr. D.,

We are sorry to hear that you did not have a great experience with our Shop. Yes, on your first visit, we forgot to do the Alignment check on your vehicle. On 2nd visit - due to having suspension issues your Alignment could not be done.

To offer Good Will ***we generously did $1635.58 of repairs to your vehicle and only charged you $386.51. ***

As you signed for and was shown ***you declined the other parts necessary to complete the repairs and have bad tires.***

~~We stand behind our repairs and have a signed Repair Order that contradicts your statements above.~~

Yes we overlooked your Alignment request on your 1st visit and have implemented policy and procedures.

For 35+ years and other reviews show we do our best and take honesty & integrity in our industry very serious.

Cyndi & the Accurate Team

5 stars Verified customer

Professional with personal touch. Exceeded expectations for service. Car wash was way beyond expectations. Have a lifelong customer

Accurate Auto Center replied:

We love to hear when we have Exceeded expectations. We strive to under promise and over deliver. And even more - Life Long Customer! We will do our best to continue to earn your trust and the opportunity to care for your vehicles. Yes clean Vehicles are Happy Vehicles!

Cyndi and the Accurate Family

5 stars Verified customer

I took my mom's car here to have the brakes checked and fixed. The staff was very friendly and helpful, even though they were very busy they took the time to talk to me and thoroughly check out the car. They fixed the car in the time frame that they said they would and even gave her a courtesy pick up from home to get the car since I was out of town.

Accurate Auto Center replied:

Mr. H, as a Woman owned business, Accurate understands and values the Automotive needs for women and strive to provide great service at a fair price. Know that your mom's car is in great hands when you are out of town.

Cyndi and the Accurate Family.

5 stars Verified customer

Great Service. Robert is always helpful and the best.

Accurate Auto Center replied:

Glad to hear. And yes Robert is an important part of the Accurate success family. However don't too many nice things. He is already full of himself. Did he ask you to bring him cookies?

Cyndi & the Accurate Team

5 stars Verified customer

We have brought our cars to Accurate for years and always been pleased with the work and the people!!

Accurate Auto Center replied:

Kelley, It is because of great customers like you - why we truly love what we do! Personalized service, fair prices and uncompromised ethics makes it a WIN WIN for everyone! Added friendships are the Sprinkles on cupcakes!

4 stars Verified customer

I always feel welcome when I am at Accurate Auto Center. They are very professional and seem to be concerned about the customers. My only slightly negative comment would be for this last visit which required my transmission to be replaced was the price was on the steep side. I don't know if this reflective of all their pricing, and the timing for me made it a much harder pill to swallow.

Accurate Auto Center replied:

Mr. Schmidt, we are glad to know you feel welcome and our commitment to professional integrity. On your Transmission, most shops offer 12 months 12K miles, Accurate always offered 36/36. However with most folks keeping their vehicles longer - we now offer 36 months/100K mile warranty. The 36/100K warranty does cost more however the extra cost for 3 times the miles will be an investment. We appreciate the trust and opportunity to care for you vehicles and how to continue to earn for years to come.

5 stars Verified customer

The staff at Accurate Auto Center has always been friendly and most helpful with all of my automotive needs. They answer any questions I have concerning my car. They service or fix my car in a timely manner. I appreciate them very much!!

Accurate Auto Center replied:

Ms. L, It is because of great customers like you that we still love what we do. For 35+ years now. WOW! Thank you and we will do our best to keep the respect we have earned.

5 stars Verified customer

Another great job!!

5 stars Verified customer

Long time customer and rec'd accurate diagnosis, quick turnaround, at a fair price (as usual). Highly recommend.